نحن متخصصون في التصوير التجاري، وحملات وسائل التواصل الاجتماعي، وكتالوجات المنتجات. هدفنا مساعدتك في الوصول إلى قاعدة عملاء أوسع وتوسيع نشاطك التجاري من خلال عرض منتجاتك بطريقة احترافية.نستخدم التجارة الإلكترونية لجسر الفجوة بين العملاء والبائعين من خلال التصوير الاحترافي وكتابة المحتوى.

خدمات التصوير

BASIC APPERAL

LE85/SKU
  • SKUs 30-200
  • Up to 4 images
  • 1500X1500 Image size
  • Model

BASIC FLAT

LE80/SKU
  • SKUs 10-300
  • Up to 4 images
  • 1500X1500 Image size
  • Flat (Shoes, Bags, etc.)
  • Accessories

PREMIUM

LE125/SKU
  • SKUs 30-130
  • Up to 5 images
  • 2000X2000 Image size
  • Premium Creation
  • Model or Mannequin

ADVANCED

LE235/SKU
  • SKUs 60-100 + 1 Month sponsored Ads
  • Up to 8 images + Makeup artist & Hairdresser & Stylist
  • Advanced Creation SEO & Ar. Translation
  • Stylist
  • 3000X3000 Image size

خدمات المحتوى والترجمة

Advanced Creation

LE40 /SKU
  • Detailed Product Description
  • Embedded Images
  • Image Upload
  • How to style/use an item

Basic Creation

LE20/SKU
  • Basic Description
  • Image Upload

Bulk Creation

LE15/SKU
  • Data & Images provided by vendor
  • Data Modification
  • Image Upload

Content Creation + Translation

LE40/SKU
  • Product Creation
  • Product Translation
  • Image Upload

Translation (Electronic Products)

LE30/SKU
  • Localize your Product
  • Reach More Audience
  • Increase sales, reviews & ratings

Translation

LE20/SKU
  • Localize your product
  • Reach more audience
  • Increase Sales, Reviews & Ratings

Content Optimization + Translation

LE30/SKU
  • Description Enhancement
  • Images Enhancement
  • Translation

خطوات التصوير للبائع الجديد

  • يكمل البائع ورقة إنشاء المنتج.
  • يتم إكمال نموذج الطلب عبر الإنترنت وتقديمه مع ورقة الإنشاء.
  • ينتظر البائع الدعوة لتسليم عينات المنتج.
  • بعد التسليم، تتم معالجة العينات في غضون 5 أيام.
  • يتلقى البائع إشعارًا لاستلام عينات المنتج.

خطوات عمل خدمة القيمة المضافة للاستوديو

  • إرسال طلب الخدمة: يقدم البائع طلب الخدمة عبر Raise a Claim. (يضمن هذا تنسيقًا موحدًا لتقديم المنتجات المراد تصويرها).
  • إنشاء المنتج: يتم تضمين إنشاء المنتج بدءًا من الخطة الأساسية+.
  • مراجعة الطلب: يقوم الاستوديو بتأكيد وجود المنتجات على مركز البائع، ويتحقق من عدد العينات المراد تصويرها وفقًا لسعة الاستوديو في التاريخ المحدد.
  • التأكيد أو إعادة الجدولة: يرسل الاستوديو رسالة تأكيد أو إعادة جدولة إلى البائع.
  • تسليم العينات: يسلم البائع العينات إلى الاستوديو، ويتم فحص العينات للتأكد من التسمية الصحيحة، ويتم منح البائع إيصال استلام البضاعة (GRN).
  • جلسة التصوير: يتم إجراء جلسة التصوير ويقوم فريق الاستوديو بتحميل الصور النهائية على حساب البائع على مركز البائع.
  • تنسيق الاستلام: يقوم فريق الاستوديو بترتيب استلام العينات من البائع.
  • الموافقة والدفع: بعد الموافقة، يتم الدفع عن طريق الخصم من حساب البائع.
  • التأكيد: سيتم إرسال رسالة إلكترونية من المالية إلى البائع لتأكيد الخصم.

إرشادات وضع علامات على عينات المنتج

Male – UK Sizes

Shirts – M

Trousers – 32

Shoes – 41


Female – UK Sizes

Dresses – S

Shirts – S

Trousers – 28

Shoes – 38

How to Tag Samples

  • Product information (SKU) should be written on tagging material and attached to each product sample.
  • SKU written on tag must correspond with SKU assigned to product at point of creation/listing on Seller Center account.
  • Where product samples come with original paper surfaced tag, the additional tag should be placed on the existing tag.
  • Shoes should be tagged on the box, where samples will be received without boxes then tags can be strung on buckles or laces underneath the right foot of the shoes.

Benefits

  • Identification
  • Organization
  • Safe-keeping
  • Upload of images to the Seller Center/ Vendor account

Approved Tagging

Materials:

1. Paper hand tag

2. Adhesive paper tag

css.php