أهم نصائح جوميا ليك في حملة 12/12

خليك مستعد لاستقبال أكثر عدد من الطلبات في آخر حملة في السنة، حملة 12/12 جوميا واتبع أهم النصائح لضمان أعلى مبيعات بأقل مجهود وأقل مرتجعات خلال حملة 12/12!

  •  اطلب مواد التغليف من دلوقتي لتجنب أي تأخير في تجهيز الطلبات أثناء حملة 12/12 .
    اطلب مواد التغليف من هنا أو استخدم مواد التغليف الخاصة بيك ومتنساش تتبع إرشادات التغليف.
  •  ضيف مخزون كافي من منتجاتك وتابع المخزون يوميًا وجدده أول بأول لتجنب إلغاء طلباتك.
  •  تأكد من شحن طلباتك إلى مركز استلام جوميا الخاص بك في 48 ساعة لتجنب إلغاء طلباتك، اضغط هنا لمعرفة جميع عناوين ومواعيد عمل مراكز استلام جوميا.
  •  
  • راجع تفاصيل فحص الجودة  من هنا عند تجهبز الطلبات ولسرعة عملية الفحص في مركز الاستلام.
  • استلم مرتجعاتك من مركز استلام جوميا لمساعدتنا على لاستقبال وشحن أكبر كم من الطلبات.
    وللشكاوى والاستفسارات اضغط على Raise A Claim  من هنا. 
  • حسن تقييمك وتجنب إلغاء طلباتك وتحديد عدد طلباتك اليومية، اضغط على الفيديو واعرف أكتر.
  • راجع أسعارك وضيف أفضل سعر عشان تنافس بقوة وتجذب عملاء أكتر، اعرف كيفية تسعير منتجاتك من هنا.
  •  تقدر تشترك في أحدث خدمات جوميا وهي "الدعاية المدفوعة" من هنا اللي بتوفر لك نسبة مشاهدة أعلى!
  •  حسن جودة صورك ومحتوى منتجاتك مع خدمة جوميا استوديو من هنا
  • في حالة عدم تمكن جوميا من الوصول للعميل سيتم التواصل معك عبر الايميل لاستلام طلبك وفي حالة عدم إرسال ايميل خلال 30 يوم من تاريخ الشحن، ستقوم جوميا بتعويضك عن أي منتجات تالفة أو مفقودة من خلال طرفها.
    وفي هذه الحالة يرجى ارسال فاتورة خاصة بالمنتجات لسرعة تعويضك، اضغط هنا لمعرفة مثال على الفاتورة